Naziv časopisa: Povijest u nastavi  
 
s
 
Vol. 2. - Godina 2004. - Broj 2 (4).
 
Autor Naslov  
Drago Roksandić
Uvodna riječ, tema broja – interkulturalizam u nastavi povijesti
Drago Roksandić
Interkulturalizam u nastavi povijesti – pristupi, koncepti i nastavna praksa
Jadranka Čačić-Kumpes
Interkulturalizam u obrazovanju – koncepti i razvojne mogućnosti
Marijana Marinović
Interkulturalni pristup nastavi povijesti
Snježana Koren
Regionalni aspekti interkulturalizma u nastavi povijesti – pristupi, koncepti i praktična iskustva
Vlatko Čakširan
Interkulturalizam u nastavi povijesti – zavičajna povijest kao mogućnost spoznaje o interkulturalnom
Gordana Frol
Odgoj i obrazovanje za ljudska prava i građanski odgoj kroz izbornu nastavu povijesti – primjer iz prakse
Mirko Marković
Napomene o poučavanju kontroverznih pitanja u nastavi povijesti u Republici Hrvatskoj, iz izvješća Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa uz članke 12, 13. i 14. Okvirne konvencije
Nikša Stančić
Prestanak moratorija na nastavu najnovije povijesti u osnovnim i srednjim školama u hrvatskom Podunavlju – uvodno izlaganje, Osijek, 26. studenog 2002.
Nikša Stančić
Prestanak moratorija na nastavu najnovije povijesti u osnovnim i srednjim školama u hrvatskom Podunavlju – izvješće o konzultativnom sastanku, Osijek, 26. studenog 2002.
Branislava Baranović
Boris Jokić
Mišljenje nastavnika o poučavanju najnovije povijesti u osnovnim i srednjim školama u hrvatskom Podunavlju
Dragan Bagić
Mesić, Milan (ur.), Perspectives of Multiculturalism – Western and Transitional Countries, FF Press i Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 2004, 330 str.
Branislava Baranović
Boris Jokić
Selektivna bibliografija na temu multi/interkulturalizma